fredag 7. oktober 2011

Skattejakt!

I dag har jeg og jentungen vært på oppdagelsesferd på låven igjen, og du store hvor mye spennende vi fant!! For hver gang jeg går ned på låven finner jeg nye nytt, og jeg har vært der mange ganger!
Pga. min egen tilstand (3 uker til termin) må jeg bare nøye meg med de små tingene vi finner, orker ikke styre med gamle senger, komoder, hyller, treesker av alle slag, bord, skrivebord, gryter, stoler, benker... det får vi ta fram sånn litt etterhvert! Føler jeg har et helt skattekammer liggende som venter på meg ... :)

Her er bare noen få ting av det vi fant i dag:

en gammel dukke, ligner barbie, men bare mye mindre.

gammel avis fra 1978.

4 hjemmelaga skjeer og enda flere bøker!

God helg fra oss på Sævhaug gård !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar