onsdag 19. oktober 2011

Innekos !

Gikk tom for garn til lappeteppe som jeg holder på med, og fikk spontant lyst til å hekle noen telys-holdere... eller hva det nå heter, trodde det var litt vanskelig å få det til, men plutselig var 3 stk i forskj. størrelser ferdig! Riktig hjemmekoselig ble de :)






Vi koser oss hjemme for tiden, og venter på at vår lille prins skal melde sin ankomst ! Så deilig det skal bli å få det overstått!

Åsså gleder jeg meg sånn til jul ! Klarer nesten ikke vente...

5 kommentarer:

  1. de ble jo kjempefine - og så koselig med levende lys i "mørketida". Lykke til med det forestående ...

    SvarSlett
  2. Så fine dei vart! Og så nydeleg plass de har. Herleg å bu så landleg og fritt. Har du forresten ei søster som heiter Heidi? Synes du ligna på storesøstera til Heidi som eg gjekk på ungdomsskulen ilag med... :)
    Spennande dagar for dåke. Ein liten skatt er i vente ♥

    SvarSlett
  3. Takk Sidsel! Og takk Kristina! Ja jeg har en søster som heter Heidi, hun skal også ha en liten skatt 2 dager før meg :) Gikk du i klassen hennes kanskje? Syns jeg husker deg fra ungdomsskolen... Fant endelig bloggen din etter at du la igjen en hilsen for en stund siden... koselig side du har ! Hilsen Lise ( fikk ikke til å legge inn kommentar i dag, så ble anonym gitt)

    SvarSlett
  4. Det var kjekt å høyre, både at du finner glede i bloggen min og at Heidi skal bli mamma. Du må helse henne så masse fra meg. Er det hennes første barn? Da er du jo søstera til Andrè også, naturlegvis. Har truffe Liny nokre gongar. Tre herlege små ungar dei er blitt velsigna med.

    Me bloggast ;) Klem fra Kristina

    SvarSlett
  5. Så fine desse hekla lysestakene vart, og kosleg blogg :)

    ta gjerne turen innom vår blogg...me har ein pitteliten gje bort :)

    HENRIETTE

    SvarSlett