tirsdag 11. januar 2011

Min lille søte dør !

Må bare skryte litt av min fine lille dør! Ble funnet på loftet i uthuset nå i høst, etter en grundig vask oppdaget jeg fort at jeg hadde gjort et funn!! Syns den er bare helt nydelig! Elsker de gamle detaljene på den og den fine grønne fargen som skinner gjennom treet! Blir jeg lei den ene siden, er den andre siden dekket av hvit maling som er halveis avflasset. (legger inn bilde senere)



 Denne gamle kofferten har jeg nedenfor døren, syns den passet så fint inn. Fikk den av en tante med en gammel symaskin i !
 For å spare litt plass har jeg fylt den opp med hagebøker og blader !


Tiden går så fort nå, så jeg er allerede i gang med å planlegge vårens prosjekter! Det skal bli herlig med lysere tider, frøsåing og hageprosjekter! For noen dager siden tok jeg fram pelargoniane mine og fjernet vekk visne blader og allerede nå er det kommet mange fine grønne friske skudd ! Oj så jeg gleder meg til våren!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar