torsdag 17. februar 2011

Hekleteppe!

Da er endelig hekleteppet som har ligget i en skuff uferdig, FERDIG! Det et nydelig mønster fra en heklebok jeg fikk engang, med mange nydelig gammeldagse oppskrifter. Foreløpig blir det hengende til pynt i stua!

Enkelt, men fint :)


Må ha et håndarbeid nå som rastløsheten etter våren melder seg! Har begynt på en lue til veslejenta, mønster og garn fra http://www.garnstudio.no/ . Etterpå skal jeg bruke opp en del ullgarn jeg har liggende, blir nok et hekleteppet til tenker jeg... Og etterpå der igjen har jeg sett meg ut to nydelige oppskrifter på garnstudio som skal hekles og strikkes til lillemor i lys lys rosa! Gleder meg!

1 kommentar:

  1. nydelig heklateppe.
    Har dessverre ikke tålmodighet til slikt. Hekling skjer bare med tykt garn .....

    SvarSlett